2011/05/27

Re : QUESTION : V&H V-ROD DISPLAY

LCDディスプレイで質問した所、カスタマーサービスのトムさんから返信がありました。

Hello Sir,

Here are a couple of things to try and also make sure that everything is correct.
I have also included the wiring diagram as well for the plug.
Lets make sure that all wiring is good with plug and in the right location.
The wire from the bike for the rpm signal to the dash is the blue and orange wire from the front cylinder, check all connections.
Also look to make sure that all the pins in the plug are good.
Now for the rear wheel speed sensor the amount of clearance needs to be less than .090 with a feeler gauge.
Very important, also the best way to set up the speed sensor is on a chassis dyno.
In most cases dealing with customer on this there is always something that was over looked or there is a bad connection

Tom

こんにちは、

以下の2つの事を試して全て正しいかを確かめて下さい。
ケーブル差込の為のケーブル配線図を添付します。
全てのワイヤーがケーブル差込口に正しい場所で尚且つ正しくしっかり接続されているかを確認してください。
ダッシュパネルから取っているエンジン回転数の信号線は、フロントシリンダーから延びて来ている青とオレンジの線です。それにしっかり正しく接続されているか確認して下さい。
またケーブル差込口内のピンが全て正常かどうかも合わせて目視で確かめて下さい。
後輪のスピードセンサーのクリアランスは、すきまゲージから.090以下です。
速度センサーの最良のセットアップ方法はシャシーダイナモに載せる事です。これはとても大事です。
トラブルが発生したお客さんのほとんどのケースは、だいたい何かを見落としているかケーブル接続が失敗しているかのいずれかです。