2016/10/26

GEN2-SSUNV 取付説明書 日本語版

英語だからと言ってもこれぐらい簡単なマニュアルをわざわざ翻訳しなくても分かるだろうと思いましたが、ささやかでも誰かの役に立てれば考え翻訳することにしました。


カスタムダイナミクス シグナルスタビライザー取付説明書

 この度はカスタムダイナミクスのシグナルスタビライザーご購入ありがとうございました。
私たちは最も確かなサービスを保証する為に、最新の技術と高品質な部品を製品に使用しています。
万が一製品不良がある場合は、最善の製品保証の一つとして万全の顧客サポート体制で製品の返品致します。
製品の取付中または取付前に質問がある場合は、カスタムダイナミクスまでお電話下さい。

製品番号:GEN2-SSUNV
適用機種 : Can Busを除く全てのスピードメーター機器, ハーレーV-ROD, 汎用メーター製品
 本取扱説明書は現行モデルのスタビライザーのみ有効です。製品の側面に「LOAD」と印刷されたスイッチが無いスタビライザーをお持ちの場合は他の取扱説明書が必要です。その際はこちらにお知らせください。

ご注意 : 製品に対して正しくワイヤーを接続しない場合、怪我や部品を破損する恐れがあります。
この製品はイモビライザーと4方向ハザードに対応しています。

取り付け方法
1. オートバイの電源がオフになっている事を確かめます。
2. 後ろウインカーに繋がるワイヤーを辿って確かめます。
    当社のRun-Brake-Turnが既に取り付けられている場合はシグナルスタビライザーはRun-Brake-Turnよりも前に取り付けます。
3. 製品付属のポジタップコネクターを使用してシグナルスタビライザー本体に接続されている紫色線を後左ウインカーに取り付けます。
4. 製品付属のポジタップコネクターを使用してシグナルスタビライザー本体に接続されている茶色線を後右ウインカーに取り付けます。
5. 製品付属のポジタップコネクターを使用してシグナルスタビライザー本体に接続されている黒色線をアースに取り付けます。
6. 製品付属のポジタップコネクターを使用してシグナルスタビライザー本体に接続されている青色線を常時電源線又はハーネス内のライト点灯線に取り付けます。
7. 電源オンする前に、シグナルスタビライザー側面にあるスイッチが「NORMAL」ポジションである事を確認します。(次頁図表を参照)
8. キーを回して、ウインカー、ブレーキランプとヘッドライトが正しく動作するかを点灯テストします。
ウインカーが早く点滅するなら、キーをオフにして、シグナルスタビライザー側面にあるスイッチが「HIGH」ポジションに入れます。(次頁図表を参照)
「HIGH」ポジションに入れるには小さなドライバーかそれに似たものを使います。スイッチを動かしたらこのステップを繰り返します。
9. イモビライザーが装備されているならば、アラームが正しく動作するかテストします。


ポジタップについて



Custom Dynamics® Signal Stabilizer™ Installation Instructions

 We thank you for purchasing the Custom Dynamics Signal Stabilizer!
Our products utilize the latest technology and high quality components to ensure you the most reliable service.
We offer one of the best warranty programs in the industry and we back our products with excellent customer support,
if you have questions before or during installation of this product please call Custom DynamicsR at 1(800) 382-1388.

Part Number: GEN2-SSUNV
Fits: All Metric applications (except Can Bus), Harley-Davidson V-Rods, Universal applications.
These instructions are for the current generation Stabi-lizer only. If you have a stabilizer without the built in side “load” switch, you need different instructions. Contact us for more information.
Caution: Failure to connect the unit to the proper wires may result in personal injury or material damage.
This unit is alarm compatible and 4 way hazard compatible.

Installation
1. Make sure bike power is off.
2. Locate wires going to rear directional lights. If a Run-Brake-Turn module is installed, Signal Stabilizer must go before Run-Brake-Turn module.
3. Attach Purple wire from Signal Stabilizer unit to left side rear directional wire using Posi-Tap connectors supplied with kit.
4. Attach Brown wire from Signal Stabilizer unit to Right side rear directional wire using Posi-Tap connectors supplied with kit.
5. Attach Black Wire from Signal Stabilizer unit to ground wire in wiring harness using Posi-Tap connectors supplied with kit.
6. Attach the Blue Wire from Signal Stabilizer unit to constant power or running light wire in harness using Posi-Tap connectors supplied with kit.
7. Before turning power on, make sure the load switch on the side of the stabilizer is in the “normal” position. (See next page for Diagram).
8. Turn key on and test turn signal, running lights, and brake lights for proper operation. If you experience fast flash-ing from the turn signals, turn the key off, move the recessed switch on the side of the stabilizer to the “high” position (see diagram on next page), use a small screwdriver or similar object to move the switch. Repeat this step once the switch is moved.
9. Test Alarm for proper operation, if equipped.